| 2 metoda Hellwiga i grafĂłw.zip Rozmiar 26,9 MB Studia ekonomiczne, ekonometeria |
| 1 powtĂłrka z macierzy i statystyki.zip Rozmiar 19,2 MB Studia ekonomiczne, ekonometeria |
| 3 estymacja modelu.zip Rozmiar 17,9 MB Studia ekonomiczne, ekonometeria |
| 4 weryfikacja modelu.zip Rozmiar 18,4 MB Studia ekonomiczne, ekonometeria |
| Jarosz- Podstawy makroekonomii- rozdziaĆ 2- Determinanty dochodu narodowego.zip Rozmiar 20,0 MB Studia ekonomiczne, makroekonomia |
| makroekonomia- egzamin.zip Rozmiar 33,2 MB Studia ekonomiczne, makroekonomia |
| makroekonomia- Äwiczenia.zip Rozmiar 66,5 MB Studia ekonomiczne, makroekonomia |
| makroekonomia- wykĆady.zip Rozmiar 7,6 MB Studia ekonomiczne, makroekonomia |
| makroekonomia- sylabus.zip Rozmiar 1,4 MB Studia ekonomiczne, makroekonomia |
| Marketing- Äwiczenia- testy.zip Rozmiar 1,6 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| Marketing- wykĆady.zip Rozmiar 33,7 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| marketing- Äwiczenia (2004-2007).zip Rozmiar 44,1 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| marketing- wykĆady (2004-2007).zip Rozmiar 42,8 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| marketing- Äwiczenia.zip Rozmiar 25,1 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| marketing- egzaminy.zip Rozmiar 7,3 MB Studia ekonomiczne, marketing |
| rozdziaĆ 3- Altkorn J- Segmentacja rynku.zip Rozmiar 14,6 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2, 4, 5, 6, 9) nowy 2004 |
| rozdziaĆ 4- Altkorn J- Produkt.zip Rozmiar 58,9 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2, 4, 5, 6, 9) nowy 2004 |
| rozdziaĆ 1- NiestrĂłj R- Istota i znaczenie marketingu.zip Rozmiar 41,3 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2, 4, 5, 6, 9) nowy 2004 |
| rozdziaĆ 2- Wiktor J- Zachowanie nabywcĂłw na rynku.zip Rozmiar 25,2 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2, 4, 5, 6, 9) nowy 2004 |
| rozdziaĆ 5- Altkorn J- Wprowadzanie nowego produktu.zip Rozmiar 27,9 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2, 4, 5, 6, 9) nowy 2004 |
| rozdziaĆ 10- marketingowy system informacji.zip Rozmiar 48,3 MB Studia ekonomiczne, marketing, Altkorn J- Podstawy marketingu (rozdziaĆy- 1, 2,3,4, 6,10, 11) stary |